Úvod > Software pro pojišťovací makléře a makléřství
Komplexní informační systém pro zpracování agendy pojišťovacích makléřů
Software Makléř je určen pro zajištění komplexní správy agendy pojišťovacích makléřství a makléřů. Mohou jej využívat jak větší makléřské společnosti či menší firmy sdružující několik makléřů, tak i jednotliví pojišťovací makléři.
Software umožňuje evidenci klientů (firem i osob), pojistných smluv, vedení přehledu o platbách a z nich plynoucích provizí, předmětu pojištění. Umožňuje spravovat všechny typy pojištění – osob (životní, penzijní, pojištění odpovědnosti), majetku, průmyslových rizik i vozidel. Součástí řešení je modul pro import plateb od pojišťoven, generátor platebních kalendářů, konektor pro export vybraných údajů na webový portál a funkcionalita pro řízení vztahů se zákazníky (CRM).
Použití systému je díky svým možnostem nastavení, systému uživatelských práv, široké škále číselníků, uživatelsky definovatelným obrazovkovým i tiskovým výstupům velmi universální.
Hlavní přínosy řešení
- Správa vlastních a potencionálních klientů,
- Evidence pojistných smluv,
- Dokonalý přehled o platbách klientů a z nich plynoucích provizích,
- Evidence a správa pojistných událostí,
- Optimalizace pracovních postupů,
- Zrychlení administrativy při zadávání nových pojistných smluv nebo klientů,
- Okamžitý přehled o všech záznamech v systému,
- Přivázání jakéhokoliv údaje k danému klientovi nebo smlouvě,
- Výběr vlastního zobrazení,
- Zaznamenání úkolů, upozornění na události, připomenutí…
Jaké oblasti řešení pokrývá
- Řízení vztahů se zákazníky (CRM)
- Okamžitý přehled pro marketing a management
- Evidence pojistných smluv a klientů
- Řízení práce makléřů
Nadstavby:
- Zakázky – evidence vztahů a komunikace s klienty
- Import – umožňuje importovat data od pojišťoven
- DMS – Připojování dokumentů k libovolným záznamům v systému
- WEB – Podpora pro náhled klientů do jim příslušných dat aplikace přes webové rozhraní