Úvod > B2B

Objednávkový systém pro Vaše obchodní partnery

Internetové obchody určené pro rychlou a jednoduchou komunikaci a obchodování mezi Vámi a Vaším obchodním partnerem. Pro potřeby tohoto způsobu obchodu je kladen důraz na logistiku a zajištění samotného obchodu.

K nejdůležitějším vlastnostem B2B internetového obchodu patří bezesporu:

Napojení na ERP systémy

Tento obrázek nemá vyplněný atribut alt; název souboru je HeG.png.
Internetový obchod je možné napojit na celou řadu ERP systémů.

Pokud majitel e-shopu využívá nějaký komplexní informační systém (například Helios Orange nebo Helios Green) není problém vytvořit komunikaci mezi tímto systémem a e-shopem. Všechny potřebné informace a záznamy jsou synchronizovány v obou systémech najednou. Majitel e-shopu má tak dokonalý přehled o všech objednávkách, skladových listech nebo fakturách. Nespornou výhodu přináší toto propojení i velkoodběratelským firmám. Přes zabezpečené přihlášení mohou spravovat svůj odběratelský účet. Jednoduše tak získává všechny potřebné informace o svých obchodech. Například informace o aktuálních objednávkách a nakupovaném zboží. Zpětně může získat informace o svých platbách, dlužných částkách nebo realizovaných obchodech s nahlédnutím na realizované faktury. Importy a exporty dat v e-shop E-RIK jsou vytvářeny vždy na základě požadavků konkrétního uživatele a ERP který používá.

Statistika obchodu

Internetový obchod E-RIK umožňuje využití statistické analýzy napojením na služby Google Analytics nebo vlastního statistického nástroje. Tento speciální modul byl speciálně vyvinut pro účely statistického zkoumání a plánování na základě historie objednávek a evidence produktů.

Majitel elektronického obchodu tak přesně může zjistit, jaké zboží se nejvíce prodává a nastavit tak cenovou politiku. Předběžně je tak možné nastavit i dokupování zboží na sklad podle zájmu kupujících a zbytečně nemít na skladě zboží, o které není žádný zájem. Statistiky je možné vytvářet na jakékoliv období (rok, čtvrtletí, měsíc, týden, den v týdnu, období od-do), pro jakékoliv způsoby platby nebo dopravy, pro jakýkoliv stav objednávky a typ měny. Pro každý výběr je možné vytvořit statistiku nebo graf, exportovat záznamy do formátu xls nebo rovnou vytisknout.

Správa objednávek, produktů a zákazníků

Díky napojení Vašeho informačního systému a internetového obchodu nemusíte spravovat informace a záznamy ve dvou systémech současně. Vše jednoduše a rychle spravujete v IS. Můžete přidávat, aktualizovat a mazat jakéhokoli produkty. Zároveň je možné u každého z nich nastavovat ceny, popis, technické vlastnosti, informace o produktu, výrobce, způsoby dopravy. Současně je možné produkt označit jako zobrazený nebo skrytý a všechny tyto informace vytisknout. Každé zboží může přiřadit do libovolné odpovídající kategorie. Po přidání jakékoliv produktu se automaticky online zobrazuje v e-shopu Obdobným způsobem je možné v systému pracovat s objednávkami a zákazníky.

B2B internetový obchod nabízí celou řadu dalších řešení a funkčností

  • Cenové hladiny
  • Nákup po balení
  • Newsletter
  • Možnost stahování návodů
  • Množstevní slevy
  • … a mnoho dalších

..více o produktu naleznete na www.javashop.cz